ILMOITTAUDU MINISOMPARYHMÄÄN

Hyvinkään Hiihtoseuran MINISOMPARYHMÄ 2024-2025.
Uusi Minisompa-ryhmä aloittaa Elokuussa 2024. Ryhmä sopii noin 6-9 vuotiaille hiihdosta kiinnostuneille eikä aiempaa kokemusta tarvita.

Talvisin harjoitellaan hiihdon tärkeitä perusvalmiuksia: suksitaitavuutta ja tasapainoa leikinomaisten harjoitusten avulla, välillä ehditään hiihtää hieman pidemmällekin. Keväisin ja syksyisin juostaan sauvoilla ja ilman sekä pelataan ja leikitään lajinomaisia taitoja hauskasti kehittäen. Monipuolistavaa lisää sulanmaanajalle tuo erilaiset radat ja pelit. Minisompa ryhmä kokoontuu pääsääntöisesti torstaisin klo 17-17-45.

Ryhmän ohjelma ja ilmoittautuminen harjoituksiin tapahtuu Suomisport-sovelluksella. Liity ryhmään suomiportissa LINKKI ja lataa Suomisport sovellus Google playstä tai Apple Storesta ilmoittautuaksesi harjoituksiin.

Lisätiedot Minisomparyhmästä 040 7168728 / Johan

Minisomparyhmän maksut:

- Syyskausi Elokuu-Huhtikuu: hinta 100 euroa, sisarusale -20 eur toisesta lapsesta (voi olla myös muissa ryhmissä)

- Talvikausi Joulu-Huhtikuu 75 EUR

Kaksi kertaa voi käydä kokeilemassa veloituksetta.
Suoritetaan Hyvinkään Hiihtoseuran tilille: FI69 1029 3000 3110 26

Ilmoittautua voi täyttämällä alla oleva lomakeen ja painamalla LÄHETÄ

*

Seura julkaisee valokuvia tapahtumista, kilpailuista ja harjoituksista omalla nettisivullaan
sekä muilla tiedotuskanavillaan, Facebookissa ja Instagramissa.
Saako seura julkaista sinusta valokuvia?

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.